Livrare si Plata

Majoritatea produselor sunt expediate prin intermediul Fan Courier. Pentru clientii care comanda cantitati mari livrarea este facuta gratuit cu mijloacele noastre de transport la data si ora stabilita de acestia sau prin curierclientii mari beneficiaza de consultanta gratuita privind plantarea.

Plata se face la primirea coletului. Comanda minima este de 400 ron.

In cadrul formularului de contact si in sectiunea Finalizati comanda din Cosul de cumparaturi, indiferent de cantitatea comandata, softul va adauga automat un cost de livrare de 50 lei. Acesta este un pret orientativ, pretul real va fi comunicat de catre operatorul Fan Courier in momentul livrarii.

Politica de pret

Preturile afisate pe site contin TVA si nu includ cheltuielile de transport decat atunci cand sunteti notificat telefonic de catre angajatii nostri sau cand pretul total se supune ofertelor in curs.

Oferte speciale

Pentru anumite produse sau categorii de produse pot exista oferte speciale, al caror pret este mai mic decat pretul normal de vanzare.

OFERTELE SPECIALE sunt valabile:

  • pentru perioade limitate de timp specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul virtual;
  • in limitele stocurilor disponibile.

Confirmarea comenzii

Fiecare comanda emisa va fi confirmata telefonic!
Confirmarea telefonica este obligatorie pentru clientii noi. In cazul in care comanda dvs. nu poate fi confirmata, datorita faptului ca nu putem lua legatura cu dvs., utilizand oricare din metodele de contact, ca urmare a furnizarii de informatii eronate la completarea formularului de comanda de pe site, operatorul poate lua decizia revocarii acesteia, in termen de 10 zile de la emitere.

Ne rezervam dreptul de a refuza orice comanda fara anuntarea prealabila. A lansa o comanda pe site-urile noastre nu va garanta livrarea ei.
Achizitia de material saditor se poate face in 2 feluri:

  • ONLINE
  • TELEFONIC

 

1. Comanda online

Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din magazinul virtual. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda.
In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
– Datele dumneavoastra: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.

Metoda de plata va fi ramburs la primirea coletului de la curier sau fizic daca transportul este realizat cu masinile noastre.

Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand unul dintre angajatii nostri din cadrul biroului de marketing va va contacta telefonic pentru confirmare.

2. Comanda telefonica

Telefonand la 0735023717 sau 0765464617 un operator va prelua comanda dumneavoastra in cel mai scurt timp cu putinta.
Ambalare

Plantele expediate de noi sunt ambalate manual, cu cea mai mare atenție și depunem toate eforturile ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare.

În vederea livrării, curierul vă va contacta pentru a vă consulta cu privire la ora la care doriți să vă fie predat coletul. Livrarea comenzii se va consemna în actele de predare-primire semnate de dumneavoastră la ajungerea curierului.

La momentul livrarii, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului produsului. În cazul în care observați că ambalajul este deteriorat, menționați acest aspect în actele de predare-primire și returnați coletul cu produsul curierului care a efectuat livrarea.

Dacă după deschiderea coletului observați neconformități între comanda dumneavoastră și produsele primite, vă rugăm să ne contactați imediat. Deși această situație este puțin probabilă, într-o astfel de eventualitate vom depune toate eforturile pentru a remedia situația în cel mai scurt timp.

Garanție
Materialul săditor cumpărat de la noi are 60 zile garanție, în condițiile în care a fost plantat și întreținut corespunzător (condiții de sol, lumină și umiditate conforme cu necesitățile speciei/soiului). Plantele livrate sunt de cea mai bună calitate și ne vom îngriji ca acestea să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare.

În cazul în care un pom, un arbust sau un trandafir achiziționat de la noi se dovedește a fi neviabil din motive care țin de producător, vă rugăm să ne contactati telefonic, pentru materialul cumpărat în toamna şi/sau primăvara anterioare. Reclamația – trimisă în telefonic la numerele afisate – trebuie ulterior să fie însoțită de fotografii relevante cu pomul sau trandafirul uscat, la locul de plantare.

Ne obligăm să înlocuim plantele care, din motive ce țin de producător, nu sunt viabile. În acest caz, cumpărătorul va primi în toamna anului următor plante identice ori din soiuri similare, în limita stocurilor existente

Nu putem fi făcuți răspunzători pentru plantele care eșuează din cauza neglijenței cumpărătorului și a întreținerii neadecvate.

În condiţii de plantare şi îngrijire ulterioară corespunzătoare, conform ghidului de plantare trimis gratuit alaturi de comanda, estimăm o prindere de 100%.

Garantăm că plantele ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiţii. În caz contrar, dacă plantele nu ajung în stare optimă la dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie cu plantele în termen de 3 ore de la primirea coletului de la curier. Deşi această situaţie este puţin probabilă, vă vom înlocui plantele sau vom restitui contravaloarea comenzii.